Laporan Prestasi Piagam Pelanggan akan dikeluarkan setiap 3 bulan sekali.
Senarai Arkib Prestasi Piagam Pelanggan - Klik Disini
Pencapaian Piagam Pelanggan Jabatan Agama Islam Perak bagi tahun 2022 ...
Bahagian Pengurusan Halal No. 2A, Jalan Labrooy, Taman Pari, 30100 Ipoh, Perak. No. Telefon : 05-5060450
email : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
OBJEKTIF
Pengurusan Pensijilan Halal dan garis panduan ...
... Al-Quran.
PIAGAM PELANGGAN
Kami sedia melayani semua aduan persoalan aqidah dan pemasalahan komuniti Islam di Negeri Perak dan menyelesaikannya dalam tempoh 2 bulan.
Menyumbangkan maklumat perkembangan ...
... As-Sunnah.
VISI
Peneraju Kegemilangan Ummah
MOTTO
Maksiat Tiada Ummah Sejahtera
PIAGAM PELANGGAN “ Kami berjanji untuk melayan semua aduan dan maklumat yang diterima “
“ ...
...
PIAGAM PELANGGAN
Menambah peningkatan bilangan pemeluk Islam sebanyak 100% setiap tahun.
Menyebarkan dakwah Islamiah serta berusaha memberikan khidmat sosial dan kebajikan yang berkualiti ...